مراکز تسلیحاتی رافائل مورد هدف پهپادهای ارتش قرار گرفت

مشرق نیوز دوشنبه 25 اسفند 1404 - 15:14
ارتش جمهوری اسلامی ایران از مورد هدف قرار گرفتن مراکز تسلیحاتی رافائل و صنایع هوایی رژیم صهیونیستی با پهپادهای ارتش خبر داد.

به گزارش مشرق، ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۴ در اطلاعیه شماره ۳۰ خود اعلام کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات دشمن آمریکایی صهیونی و با یاد شهیدان والامقام ناوشکن دنا از ساعاتی پیش مراکز مهم و راهبردی تسلیحات سازی رافائل و صنایع هوایی (IAI) رژیم صهیونی را هدف حملات پهپادی قرار داده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مرکز تسلیحات سازی رافائل در توسعه سامانه‌های دفاع هوایی مانند گنبد آهنین، موشک‌های اسپایک و فناوری‌های سایبری برای ارتش رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کند.

همچنین مرکز صنایع هوایی (IAI) در تولید هواپیماهای نظامی، پهپادها، موشک‌ها، سامانه‌های پدافندی و توسعه سامانه‌های حیاتی مانند سپر موشکی «ارو» فعالیت داشته است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.