ایران درخواست آتش‌بس داده است؟ | پاسخ عراقچی به سی بی اس

همشهری آنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 10:47
«سیدعباس عراقچی» وزیر امور خارجه کشورمان امروز دوشنبه ۲۵ اسفندماه در پیامی در شبکه ایکس مهمترین نکات بیان شده در مصاحبه با سی بی اس را تشریح کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس دستگاه دیپلماسی در این خصوص نوشت: «در مصاحبه با شبکه «سی‌بی‌اس» آمریکا گفتم: «ایران نه درخواست آتش‌بس کرده و نه خواستار مذاکره شده است. چنین ادعاهایی چیزی جز توهم نیست.»

سیدعباس عراقچی با اشاره به اینکه «نیروهای مسلح قدرتمند ما به حملات خود ادامه خواهند داد»، گفت: «این حملات تا زمانی که دونالد ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا دریابد این جنگ غیرقانونی‌ که بر آمریکایی‌ها و ایرانیان تحمیل کرده، اقدامی غلط است و هرگز نباید تکرار شود، ادامه پیدا می‌کند. همچنین باید به قربانیان این جنگ غرامت پرداخت شود.»

عراقچی: ایران درخواستی برای آتش‌بس یا مذاکره نداده است

ایران درخواست آتش‌بس داده است؟ | پاسخ عراقچی به  سی بی اس

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.