تأکید فرماندار دشتی بر تداوم خدمات‌رسانی مناسب به مردم

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 09:26
بوشهر- فرماندار دشتی بر ضرورت تداوم خدمات‌رسانی بدون وقفه و جلب رضایت مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی صبح دوشنبه در بازدید از اداره برق شهرستان دشتی ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش‌های مجموعه برق در شرایط سخت، اظهار کرد: خدمات‌رسانی به مردم نباید دچار وقفه شود و همه دستگاه‌ها باید با تمام توان در مسیر خدمت به شهروندان تلاش کنند.

فرماندار دشتی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به مردم افزود: مردم ما لایق بهترین خدمات هستند و مسئولان باید با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف، بهترین خدمات را به آنان ارائه دهند.

مقاتلی همچنین بر ضرورت تکریم ارباب‌رجوع و جلب رضایت مردم تأکید کرد و گفت: رضایت‌مندی مردم یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است و باید در رأس برنامه‌های کاری قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن بررسی روند ارائه خدمات در اداره برق شهرستان دشتی، بر تسریع در پاسخگویی به مطالبات مردمی تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.