ایران با صادرات نفت از تنگه هرمز، آمریکا را تحقیر کرد

افکار نیوز دوشنبه 25 اسفند 1404 - 09:16
میدل ایست مانیتور نوشت: عبور موفقیت‌آمیز نفت‌کش‌های ایران به مقصد چین از تنگه راهبردی هرمز، آمریکا را تحقیر کرده است.

 میدل ایست مانیتور در گزارشی نوشت: اینکه ایران تنگه هرمز را بسته اما خودش همچنان از مسیر همین تنگه به چین نفت صادر می‌کند «تحقیری برای آمریکا» است.

بر اساس این گزارش، عبور نفتکش‌‎های ایران از تنگه هرمز، نشان‌دهنده ضعف ناوگان دریایی آمریکا در اجرای کامل تحریم‌های نفتی علیه ایران و مسدود کردن مسیرهای صادراتی این کشور است.

این موفقیت ایران در دور زدن تحریم‌ها، نقض آشکار ادعاهای آمریکا مبنی بر قطع کامل صادرات نفت ایران و برتری ناوگان دریایی این کشور در منطقه را نشان می‌دهد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.