انهدام ۸۰ درصد از رادارهای راهبردی و نقاط مهم پایگاه‌های امریکایی

الف یکشنبه 24 اسفند 1404 - 22:40
نیروهای مسلح ۸۰ درصد از رادارهای راهبردی و نقاط مهم پایگاه‌های تروریست‌های امریکایی را منهدم کردند.

به گزارش تسنیم، در اطلاعیه شماره 40 عملیات وعده صادق 4 روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

نیروی دریایی سپاه سحرگاه امروز در چندین فوج تهاجم، بطور همزمان چهار پایگاه هوایی تروریستهای امریکایی را زیر ضربات دقیق و درهم کوبنده قرار داد.
 
در این عملیات گسترده و همزمان یگانهای موشکی و پهپادی نیروی دریایی سپاه مراکز فرماندهی و کنترل، برج های مراقبت کنترل پرواز، سوله های دفاع هوایی، سوله ها و انبار پشتیباتی و تجهیزات پایگاه تروریست های امریکایی "الظفره" ، پایگاه بالگردی "العدیری" و پایگاه هوایی "علی السالم " متجاوزان امریکایی و پایگاه هوایی "شیخ عیسی" را با انواع موشکهای بالستیک نقطه زن و کروز با سرجنگی جدید و انواع پهپادهای انهدامی مورد هدف قرار داد.

طی روزهای گذشته مطابق تصاویر ماهواره ای منتشر شده، نیروهای مسلح ج.ا.ا بیش از 80 درصد از رادارهای راهبردی، نقاط کلیدی و مهم و حیاتی پایگاه های تروریست های امریکایی را منهدم کرده اند. 

طبق خبرهای میدانی استیصال و درماندگی در فرماندهی، ضعف شدید روحیه سربازان و خلبانان امریکایی در میدان جنگ بسیار مشهود است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.