سفیران اورژانس شهرستان بندرعباس در میانه جنگ حماسه زندگی آفریدند

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 21:51
بندرعباس- رئیس اورژانس هرمزگان گفت: با تلاش پرسنل اورژانس شهرستان بندرعباس نوزادی به صورت سالم به دنیا آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر خوانچه مهر رئیس اورژانس هرمزگان در تشریح این خبر اظهار کرد: مقارن ساعت ۱٠:۴٠ دقیقه پانزدهم اسفندماه جاری طی تماس با واحد ارتباطات این مرکز مبنی بر شروع دردهای زایمانی مادر جوانی واقع در ایسین، درگیر سالم، پس از توصیه های کارشناس تریاژ تلفنی به همراه بیمار قبل از رسیدن کارشناسان اورژانس، سریعا آمبولانس پایگاه جاده ای ایسین به محل اعلام شده اعزام شد.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی در محل فوریت، بیمار خانمی ۲۶ ساله که بدنبال شروع دردهای زایمانی با دادن پوزیشن (وضعیت) مناسب به مادر، نوزاد به صورت کامل و سالم خارج، کلمپ بند ناف انجام، بریدن بند ناف، خشک و گرم کردن و ساکشن ترشحات از بینی و دهان نوزاد، در آغوش مادر هر دو با مانیتورینگ علائم حیاتی و پایش حین مسیر، با حال عمومی مساعد جهت بررسی بیشتر و دریافت خدمات تخصصی تر به بیمارستان شریعتی اعزام و تحویل بخش اورژانس شدند.

خوانچه مهر در پایان ضمن تقدیر از مسعود دوزنده، پژمان جرقه کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی پایگاه ایسین در انجام موفق این زایمان برایشان از درگاه ایزد منان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.