کاشت نهال به یاد رهبر شهید و مدافعان شهید وطن در مدیریت مخابرات شاهرود

خبرآنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 16:48
همزمان با روز درختکاری و در قالب پویش ملی «سرو ایران»، آیین کاشت نهال در مدیریت مخابرات شاهرود با هدف گرامیداشت یاد رهبر شهید انقلاب اسلامی و فرماندهان و مدافعان شهید وطن، با حضور مدیر و جمعی از کارکنان مخابرات شهرستان شاهرود، آیین پسندیده کاشت نهال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، همزمان با روز درختکاری و بمناسبت هفتمین روز شهادت قائد امت، رهبر انقلاب اسلامی، آیین کاشت نهال در راستای پویش ملی درختکاری «سرو ایران» با شعار «نهال می‌کاریم برای سرافرازی ایران» با گرامیداشت یاد و خاطر رهبر شهید ایران اسلامی و سایر شهیدان مدافع ایران در ساختمان ستادی مخابرات شاهرود برگزار شد.

مهندس سعدی با اشاره به تأکید بر این جمله رهبر شهید انقلاب بر اهمیت درختکاری -"درختکاری یک سرمایه‌گذاری است. ما یک تکه درخت می‌کاریم، اما سالیان سال خدمات ارزشمند محیط‌زیستی به مردم ارائه می‌شود."- خاطرنشان کرد: این جمله نشان‌دهنده نقش کلیدی درختان در حفظ منابع آبی، جلوگیری از فرسایش خاک و تأمین هوای پاک برای شهروندان است.

مدیر مخابرات شهرستان شاهرود افزود: بر همین اساس، پانزدهم اسفندماه امسال به عنوان روز درختکاری فرصتی است تا این فرهنگ ارزشمند را به یاد پیشوای شهیدمان و همچنین همه شهدایی که در طول سال‌های مختلف برای عزت و سربلندی کشور جانفشانی کردند، درختکاری انجام دهیم.
 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.