تکرار ماجرای ۱۱سپتامبر و متهم کردن ایران؟ | لاریجانی: ایران جنگی با ملت آمریکا ندارد

همشهری آنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 13:40
دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ایران اصولا با برنامه‌های تروریستی مخالف است و جنگی با ملت آمریکا ندارد.

به گزارش همشهری آنلاین، علی لاریجانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۴ در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: شنیده‌ام باقیمانده تیم اپستین طراحی توطئه‌ای را کرده‌اند که ماجرایی نظیر ۱۱ سپتامبرخلق کنند و ایران را متهم سازند.

وی تاکید کرد: ایران اصولا با چنین برنامه‌های تروریستی مخالف است و جنگی با ملت امریکا ندارد. امروز بر اساس تجاوز امریکا و اسرائیل به ایران، در حال دفاع است. البته در این دفاع، بسیار قوی و سرسخت است تا متجاوزان را تنبیه کند.

تکرار ماجرای ۱۱سپتامبر و متهم کردن ایران؟ | لاریجانی: ایران جنگی با ملت آمریکا ندارد



منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.