مدافع تیم ملی فوتبال: داغ میناب همیشه با ایران است

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 11:50
مدافع ملی پوش فولاد خوزستان گفت: داغ شهدای مدرسه میناب همیشه با ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نعمتی در خصوص جنایات دشمن در جنگ تحمیلی اخیر در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: داغ فرزندان ایران در مدرسه شهر میناب را هرگز نمی توان فراموش کرد ما نیز در این غم شریک هستیم و ملت ایران به خانواده های عزیزان از دست رفته همیشه فکر می کندو این جنایت بزرگ هرگز قابل فراموشی نیست.

مدافع ملی‌پوش فولاد خوزستان افزود: سالن ۱۲ هزار نفری آزادی یادآور تمامی خاطرات ورزشکاران در رشته های سالنی است. یقین دارم آن سالن مثل گذشته ساخته خواهد شد. افتخارات ایران و ایرانی در هر زمینه‌ای هرگز از بین نمی رود و پابرجاست. من با افتخار یک ایرانی هستم و دلاوری مردم ما برای جهانیان تا سالهای سال بازگو خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.