موج سوم موشکی از ایران شلیک شد

تابناک یکشنبه 24 اسفند 1404 - 08:41
منابع خبری از شلیک موج جدیدی از موشک‌های ایرانی به سمت مرکز فلسطین اشغالی و اصابت بقایای موشک‌ها به مناطق مسکونی و صنعتی در شرق تل‌آویو و سایر شهرهای مرکزی خبر دادند.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیرهای هشدار در مناطق وسیعی از مرکز فلسطین اشغالی به صدا درآمده و موج جدیدی از شلیک موشک‌های ایرانی به سوی این مناطق همچنان ادامه دارد.

به گزارش تابناک به نقل از «الجزیره»، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی تکمیلی اعلام کرد که ترکش‌های حاصل از رهگیری یا اصابت موشک‌ها در شهر «بنی‌براک» واقع در شرق تل‌آویو سقوط کرده است.

همچنین گزارش‌ها از وقوع آتش‌سوزی‌های متعدد در چندین نقطه از مرکز اسرائیل از جمله «الرمله» و «حولون» حکایت دارد که نیروهای امدادی رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای مهار آن‌ها هستند.

روزنامه «یسرائیل هیوم» نیز با تأیید اصابت موشک به مناطقی در مرکز سرزمین های اشغالی گزارش داد که نیروهای امنیتی در حال بررسی سایت‌های مختلفی هستند که گزارش‌هایی مبنی بر سقوط ترکش ها در آن‌ها دریافت شده است.

همزمان، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که برخی از موشک‌ها رهگیری شده و تعدادی دیگر در مناطق باز سقوط کرده‌اند؛ ادعایی که با گزارش وبگاه «والا» مبنی بر وقوع آتش‌سوزی‌های گسترده در پی سقوط قطعات موشکی در تضاد است.

در همین حال، تنش در جبهه شمال اسرائیل نیز ادامه دارد و جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از فعال شدن آژیرهای خطر در منطقه «افیفیم» و شلیک ۳ فروند راکت به سمت شهرک «المطله» در الجلیل العلیا خبر داد.
 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.