نیاز مراکز درمانی اصفهان به خون افزایش یافت؛ لزوم توجه به اهدای خون

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 07:30
اصفهان - مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به افزایش نیاز مراکز درمانی به فرآورده‌های خونی گفت: مشارکت بیشتر شهروندان در این زمینه ضروری است.

کیان دهراب‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت حفظ ذخایر خونی در استان اصفهان اظهار کرد: برای تأمین صد درصدی نیاز بیماران به فرآورده‌های خونی، مراکز اهدای خون استان اصفهان در روزهای پایانی سال آماده پذیرش اهداکنندگان از همه گروه‌های خونی هستند.

وی افزود: از تمامی هم‌استانی‌ها دعوت می‌کنیم با حضور در پایگاه‌های انتقال خون، یاریگر بیماران و مصدومان باشند تا ذخایر خونی استان در وضعیت مطلوب باقی بماند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان ادامه داد: تمامی زنان و مردان در بازه سنی حداقل ۱۸ سال تا حداکثر ۶۵ تا ۷۰ سال می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی، از ساعت ۸ تا ۱۳ به پایگاه‌های انتقال خون نجف‌آباد، شهرضا، خوانسار، گلپایگان، نایین، شهید حججی اصفهان و شاهین‌شهر مراجعه کنند.

دهراب‌پور با اشاره به فعالیت مراکز اهدای خون در ماه مبارک رمضان نیز گفت: تا پایان ماه رمضان، مرکز اهدای خون خواجو در اصفهان از ساعت ۸ تا ۱۷ و همچنین از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰ فعال است. پایگاه انتقال خون کاشان نیز از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰ و مرکز اهدای خون خمینی‌شهر از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳ آماده پذیرش اهداکنندگان است.

وی خاطرنشان کرد: روزه‌داران نیز می‌توانند در ماه مبارک رمضان به ویژه در ساعات ابتدایی روز یا پس از افطار برای اهدای خون اقدام کنند و در نجات جان بیماران سهیم باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.