محبی اخراج شد، تیمش باخت

همشهری آنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 01:14
تیم روستوف روسیه در حضور یک نیمه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل دینامو مسکو مغلوب شد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ در چارچوب دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم روستوف که محمد محبی را برخلاف مسابقه اخیرش در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۸:۴۵ امشب (به وقت ایران) مقابل تیم رده هفتمی دینامو مسکو قرار گرفت.

یاران محبی که پس از تعطیلی سه ماهه فوتبال در روسیه و در سه مسابقه پیاپی در لیگ و جام حذفی روسیه موفق به کسب پیروزی نشده و یک مساوی و دو باخت داشتند، امشب هم در ورزشگاه روستوف آرنا نتوانستند به این ناکامی‌ها پایان بدهند و مغلوب شدند.

روستوف در دقیقه ۱۷ با کارت قرمز ویکتور مِلخین ۱۰ نفره شد و در دقیقه ۳۹ هم دینامو مسکو یک اخراجی داد، اما حریف‌شان توانست در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست به گل برسد و برنده به رختکن برود.

با وجود اینکه محمد محبی از شروع نیمه دوم به ترکیب روستوف اضافه شد، اما این تیم نتوانست گل دریافتی از دینامو مسکو را جبران کند و در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا ۲۲ امتیازی و در رتبه دهم جدول لیگ برتر روسیه بماند.

مهاجم ایرانی روستوف که پیش از این در ۱۹ مسابقه لیگ برتر روسیه یک گل زده و دو پاس گل داده بود، پس از سه هفته حضور ثابت در این رقابت‌ها، امشب مقابل دینامو مسکو به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که نتوانست به طلسم ۷ ماه ناکامی در گلزنی خود پایان بدهد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.