اخلاقی: هیچ شهیدی در حملات شب گذشته خارگ نداشتیم

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 00:15
بوشهر- ️رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هیچ شهیدی در حملات شب گذشته خارگ نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، الله کرم اخلاقی اظهار کرد: در حملات گذشته آمریکایی صهیونی تعدادی مصدوم شدند و با تمهیدات نیروهای نظامی و ارگان های مختلف از جمله شرکت نفت، هیچ شهیدی نداشتیم.

وی با بیان اینکه در حمله‌ شب گذشته مراکز بهداشتی و درمانی نیز آسیبی ندیدند افزود: خوشبختانه ذخیره خون در استان بوشهر وضعیت بسیار خوبی دارد.

اخلاقی گفت: میزان ذخیره خون بین ۱۰ تا ۱۱ روز و به گونه ای است که می توانیم به استانهای مجاور نیز در این زمینه کمک رسانی کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.