انهدام یک فروند پهپاد هرمس مسلح در آسمان تهران توسط سپاه

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 20:28
یک فروند پهپاد هرمس مسلح در آسمان تهران توسط سپاه منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که ساعاتی پیش یک فروند پهپاد هرمس مسلح در آسمان تهران توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته سپاه و تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور انهدام شد.


این عملیات موفقیت‌آمیز به عنوان بخشی از تلاش‌های مستمر سپاه برای تأمین امنیت فضای هوایی کشور انجام شده است. با این انهدام، تعداد کل پهپادهای انهدام شده تا به امروز به ۱۱۵ فروند رسید.

روابط عمومی سپاه تأکید کرد که این اقدامات در راستای حفظ امنیت ملی و مقابله با تهدیدات احتمالی صورت می‌گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.