پزشکیان: هرچه ویران کرده‌اند بهتر خواهیم ساخت

همشهری آنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 20:04
رئیس‌جمهور تاکید کرد: با همراهی شما مردم نجیب ایران این شرایط را سپری خواهیم کرد و هرچه را که ویران کرده‌اند بهتر از قبل خواهیم ساخت.

به گزارش همشهری آنلاین؛ مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور امروز شنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۴ و در پانزدهمین روز جنگ با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به مردم ایران نوشت: «‏با گذشت ۱۵ روز از جنگ تحمیلی ظالمانه برغم مشکلات حمل و نقل، ارتباطات و ... به لطف همکاران ما در دولت وقفه جدی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشده است. با همراهی شما مردم نجیب ایران این شرایط را سپری خواهیم کرد و هرچه را که ویران کرده‌اند بهتر از قبل خواهیم ساخت.»

رئیس‌جمهور پیشتر نیز در بخشی از پیام قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یادآور شده بود: امروز مهم‌ترین دغدغه دولت علاوه بر تدارک لازم برای دفاع همه‌جانبه نیروهای مسلح کشور، سامان‌بخشیدن به امور مردم است و همراهی، همدلی و مشارکت همه قوا برای پاسخگویی شایسته به این دغدغه‌ها ضروری است. حمایت رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی نیز سرمایه بزرگی برای دولت است و بار سنگین اداره کشور نیازمند حمایت ایشان است. دولت جمهوری اسلامی ایران نیز با تکیه بر سرمایه اصلی حمایت مردم و رهبری عالی‌قدر به فضل الهی خواهد توانست مشکلات را از سر راه برداشته و در انجام وظایف خود و ارائه خدمت به ملت بزرگ ایران موفق باشد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.