تعرض دشمن به یک منزل مسکونی در یزد

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 18:33
یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از تعرض به یک منزل مسکونی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل دهستانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران از وقوع حادثه در یک محل مسکونی خبر داد و گفت: در حوالی میدان خاتمی شهر یزد، پرتاب یک شی ناشناس به یک منزل مسکونی اتفاق افتاده است که تیم‌های امدادرسان و ارزیاب حضور دارند و ارزیابی در حال انجام است.
دهستانی بیان کرد: خوشبختانه این پرتابه نیز خسارتی نداشته است، از مردم و شهروندان خواهشمندیم که ترددی در آن مسیر نداشته باشند تا همکاران ایمنی ۱۰۰ درصدی در منطقه ایجاد کنند.

وی بیان کرد: همه شرایط تحت کنترل است و خوشبختانه تاکنون هیچ گونه خسارتی نداشتیم با همکاری و همراهی همیشگی مردم این موضوع هم مدیریت خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.