اعتراض کارگران فولاد سیادن ابهر بخاطر عدم پرداخت دو ماه حقوق و معوقات

رکنا شنبه 23 اسفند 1404 - 17:13
کارگران فولاد سیادن ابهر برای پرداخت دو ماه معوقات و عیدی درخواست کردند.
اعتراض کارگران فولاد سیادن ابهر بخاطر عدم پرداخت دو ماه حقوق و معوقات

به گزارش رکنا به نقل از ایلنا،  جمعی از کارگران کارخانه فولاد سیادن ابهر، از عدم پرداخت دو ماه حقوق و عیدی و سنوات پایان سال خود اعتراض کردند.

کارگران کارخانه فولاد سیادن ابهر در استان زنجان، خواستار پرداخت دو ماه معوقات مزدی وعیدی و سنوات در روزهای آینده شدند. 

این کارگران گفتند: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و شرایط خاص جنگی، انتظار داریم کارفرما پرداخت مطالبات کارگران را به موقع انجام دهد. 

یکی از کارگران فولاد سیادن گفت: شرایط زندگی برای ما کارگران فولاد سیادن با حداقل حقوق مصوب شورای عالی کار، بسیار دشوار است که پرداخت آنهم دو ماه ( بهمن واسفند) به تاخیر افتاده است و امیدواریم مسئولان کاری برایمان انجام دهند. 

او از تاخیر مکرر مطالبات خود و همکارانش انتقاد کرده و گفت: کارفرما به بهانه‌های مختلف مدعی است که امکان پرداخت دو ماه مطالبات مزدی بهمن واسفند را قبل از سال ۱۴۰۵ ندارد اما تمام تلاش خودرا برای پرداخت عیدی کارگران تا پایان اسفند انجام می‌دهد. 

این کارگر به نیابت از همکاران خود از مسئولان شهرستان ابهر و استان زنجان درخواست کرد که پیگیر پرداخت دو ماه حقوق و عیدی و سنوات کارگران در روزهای آینده باشند.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.