بازداشت ۱۰ مزدور دشمن آمریکایی - صهیونیستی در مازندران

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 14:08
ساری - سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف یک هسته تشکیلاتی ۱۰ نفره مزدور دشمن آمریکایی - صهیونیستی را در مازندران متلاشی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند سه هسته مرتبط با دشمنان آمریکایی ـ صهیونیستی را در استان‌های مازندران، خراسان رضوی و خوزستان شناسایی و منهدم کنند.

بر اساس این گزارش، در جریان این عملیات یک هسته تشکیلاتی ۱۰ نفره در استان مازندران و یک هسته ۱۰ نفره دیگر در استان خراسان رضوی توسط نیروهای اطلاعاتی شناسایی و بازداشت شدند.

طبق اعلام منابع آگاه، اعضای این شبکه‌ها اقدام به جمع‌آوری و ارسال اطلاعات مربوط به برخی مراکز نظامی و همچنین زیرساخت‌های اقتصادی کشور برای دشمنان متجاوز می‌کردند.

همچنین در عملیاتی جداگانه، یک تیم تروریستی سه نفره در استان خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

گفته می‌شود اعضای این تیم طی روزهای گذشته با انجام حمله مسلحانه علیه حافظان امنیت و برخی اماکن عمومی، تلاش داشتند امنیت شهر را مختل کنند که با اقدام به‌موقع نیروهای اطلاعاتی بازداشت شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.