شرایط در جزیره خارگ تحت کنترل است؛دشمن به اهداف خود نرسید

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 10:45
بوشهر- با وجود حمله شب گذشته به جزیره خارگ، شرایط در این جزیره تحت کنترل است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیگیری ها حاکی از آن است، که پس از تجاوز بامداد شنبه دشمن آمریکایی-صهیونیستی به جزیره خارگ به سرعت وضعیت در جزیره به حالت عادی بازگشته و تحت کنترل است.

در همین حال، منابع موثق اعلام کرده‌اند که تمامی کارکنان صنعت نفت در جزیره خارگ در سلامت کامل به سر می‌برند و هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نشده است، از سویی تماس تلفنی خبرنگار مهر پس از پایان تجاوز نیز این موضوع را تایید می کند.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد که در جریان این تجاوز، صدای چندین انفجار در جزیره شنیده شده است، با این حال مشاهدات و ارزیابی‌های اولیه حاکی از آن است که زیرساخت‌های حیاتی نفتی جزیره هیچ‌گونه آسیبی ندیده‌اند و فعالیت آن‌ها ادامه دارد.

نکته مهم دیگر این است که برخلاف ادعاهای مطرح‌شده از سوی دشمن درباره نابودی سامانه‌های پدافندی جزیره، این سامانه‌ها مدت کوتاهی پس از تجاوز دوباره فعال شده‌اند.

یک منبع آگاه در این خصوص به خبرنگار مهر تایید کرد که این حمله نتوانسته به اهداف راهبردی مورد نظر مهاجمان دست پیدا کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.