نامه محکومیت حملات‌ وحشیانه به زیرساخت های آبی کشور به یونسکو

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 10:32
رئیس مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری با ارسال نامه‌ای خطاب به دبیر برنامه بین دولتی آب شناسی یونسکو، حمله به تأسیسات آبی ایران توسط رژیم صهیونیستی و ارتش تروریستی آمریکا را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری نامه ای در محکومیت حملات وحشیانه به زیرساخت های آبی کشور خطاب به دبیر برنامه بین دولتی آب شناسی یونسکو ارسال کرد.

بنابر این گزارش، در این نامه که به امضای محمد حاج رسولی ها، رئیس مرکز مدیریت منطقه‌ای آب شهری تحت پوشش یونسکو در ایران خطاب به ابو امانی دبیر برنامه بین دولتی آب شناسی یونسکو نوشته شده است، حمله به تأسیسات آبی ایران توسط رژیم صهیونیستی و ارتش تروریستی آمریکا محکوم شده است.

در بخشی از این نامه ضمن اشاره به جنایت شیطانی آمریکا در حمله به مدرسه دخترانه میناب، همچنین حمله به آب شیرین کن جزیره زیبای قشم اشاره شده و از یونسکو خواسته شده به وظایف خود در راستای ایجاد صلح پایدار در منطقه عمل کند.

نامه محکومیت حملات‌ وحشیانه به زیرساخت های آبی کشور به یونسکو

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید