آسیب به انرژی ایران مساوی است با ضربه به منابع نفتی منطقه

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 06:16
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا به آمریکایی‌ها هشدار داد: هرگونه آسیب به زیرساخت‌های انرژی جمهوری اسلامی ایران مساوی است با به آتش کشیده شدن زیرساخت‌های نفت و گاز منطقه که آمریکا از آن سود می‌برد.

آسیب به نفت و انرژی ایران مساوی است ضربه به شرکت‌های نفتی منطقه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن کامل هشدار سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) بدین شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین 

فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ(۱۹۴ بقره)

اخطار به رژیم متجاوز و شکست خورده آمریکا

در پاسخ به اظهارات رئیس‌جمهور متجاوز و تروریست آمریکا، اعلام می داریم در صورت حمله به زیرساخت های نفتی، اقتصادی و انرژی جمهوری اسلامی ایران، همان‌طور که قبلا اخطار داده بودیم بلافاصله کلیه زیرساخت‌های نفتی اقتصادی و انرژی متعلق به شرکت های نفتی در سراسر منطقه که دارای سهام آمریکایی می باشند و یا با آمریکا همکاری می کنند نابود و به تلی از خاکستر تبدیل خواهند شد.

 

إِنَّ ٱللَّهَ عَزِيزࣱ ذُو ٱنتِقَامࣲ

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.