نظامیان آمریکایی ناو هواپیمابر «جرالد فورد» را از ترس عمداً آتش زدند

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 17:06
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) گفت: تعدادی از نظامیان آمریکایی مستقر در ناو هواپیمابر جرالد فورد آمریکا به دلیل هراس از رویارویی با ایران، این ناو را عمداً آتش‌ زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ دوم «ابراهیم ذوالفقاری» سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) اظهار داشت: ناو هواپیمابر جرالد فورد آمریکا که برای جبران شکست نیروهای آمریکایی، از دریای مدیترانه جهت حضور در اقیانوس هند و دریای عمان فراخوان شده بود، در دریای سرخ به دلیل هراس کارکنان ناو یادشده توسط تعدادی از نظامیان آمریکایی دچار آتش‌سوزی عمدی شده است.

ذوالفقاری اضافه کرد: در حال حاضر از وضعیت این ناو، اطلاعی در دست نیست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.