دعوت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به حضور در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 03:25
مشهد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس، از اقشار مختلف مردم، مبلغان دینی، مداحان و فعالان قرآنی برای حضور گسترده دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی صاحبقرانی اظهار کرد: امسال نیز به رسم هر سال، در روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضوری گسترده در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه روز قدس امسال در کشور و استان با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود، بیان کرد: در این روز علاوه بر دادخواهی برای کودکان مظلوم غزه و فلسطین، صدای عدالت‌خواهی مردم برای دختران معصوم میناب و دانش‌آموزان بی‌گناه نیز به گوش جهانیان خواهد رسید.

وی افزود: روز جهانی قدس نماد حمایت از همه مظلومان و ستمدیدگانی است که مورد ظلم و جنایت قرار گرفته‌اند و فرصتی برای اعلام همبستگی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان با ملت فلسطین است.

صاحبقرانی با اشاره به تقارن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان با روز قدس گفت: ماه رمضان بهترین زمان برای مقابله با ظلم و ایستادگی در برابر دشمنان بشریت است؛ کسانی که با اقدامات خود کودکان بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند و به ارزش‌های انسانی آسیب می‌زنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مبلغان، مبلغات، مسئولان هیئات مذهبی، مداحان، فعالان و متولیان قرآنی و عموم مردم دعوت کرد تا با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از جنایات، حمایت و پشتیبانی خود از ملت مظلوم فلسطین را به نمایش بگذارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.