تماس تلفنی نخست وزیر هند و پزشکیان

خبرآنلاین پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 22:38
نخست‌وزیر هند اعلام کرد که با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران تماس تلفنی داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس گزارش تسنیم، نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند اعلام کرد که با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران تماس تلفنی داشته تا درباره «وضعیت خطرناک منطقه» گفت‌وگو کند.

مودی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود نوشت: 

با دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران گفت‌وگویی داشتم تا درباره وضعیت جدی در منطقه صحبت کنیم.

نگرانی عمیق خود را از تشدید تنش‌ها، کشته شدن غیرنظامیان و آسیب به زیرساخت‌های غیرنظامی ابراز کردم.

امنیت و سلامت شهروندان هندی و همچنین تداوم بدون مانع انتقال کالا و انرژی همچنان از اولویت‌های اصلی هند است.

بر تعهد هند به صلح و ثبات تأکید کردم و خواستار گفت‌وگو و دیپلماسی شدم.

۳۱۲۱۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.