هدف اصلی از حمله به ایست‌های بازرسی چیست؟ 

تابناک پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 21:01
اصلی‌ترین هدف در حملهٔ دیشب به ایست‌های فراهم‌سازی شرایط برای ورود آشوبگران (سربازان اسرائیل) به خیابان و ایجاد آشوب‌های مسلحانه همزمان با تهاجم خارجی است. 

به گزارش تابناک، در روزهای گذشته حضور گستردهٔ مردم در خیابان‌ها و میادین، همراه با اقدامات مؤثر نیروهای امنیتی، طرح دشمن برای ایجاد آشوب داخلی همزمان با حملات موشکی به شهرها را ناکام گذاشت. این اتفاق ابتکار عمل را از جبهه آمریکایی–صهیونی گرفت و معادله جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

اکنون دشمن برای بازپس‌گیری ابتکار عمل، به‌دنبال اجرای پروژه‌ی «اقتدارشکنی و بی‌ثبات‌سازی» با خشونت میدانی بالاست تا زمینهٔ آشوب در داخل را فراهم کند.
 
امروز اگر خیابان‌ها خالی شود، قطعاً دشمن به هدف خود یعنی آشوب‌های مسلحانه خواهد رسید. به همین خاطر بوده که مسئولین با صدای بلند خطاب به مردم تأکید دارند: خیابان، خیابان، خیابان...

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.