واکنش لاریجانی به تهدید ترامپ علیه شبکه برق

مشرق نیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 16:47
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اگر ترامپ به سیستم برق‌رسانی ایران حمله کند در نیم ساعت منطقه دچار خاموشی می‌شود.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین آمریکا گفت: «ترامپ در اظهارات اخیر خود بیان کرده است که «می‌توانم ظرف یک ساعت برق ایران را از بین ببرم، اما این کار را نکردم».

لاریجانی افزود: البته اگر او چنین اقدامی انجام دهد، ظرف نیم‌ساعت کل منطقه دچار خاموشی خواهد شد. این تاریکی می‌تواند فرصتی مناسب برای شکار نظامیان فراری آمریکا در منطقه فراهم آورد.

وی تأکید کرد که شورای عالی امنیت ملی ایران همواره به تهدیدات و اظهارات خارجی با دقت و هوشیاری پاسخ می‌دهد و بر امنیت و ثبات کشور تأکید دارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.