منابع رسمی کویت از خروج اضطراری شش خط انتقال برق در پی عملیات پدافند هوایی و همزمان کاهش ۵۰۰ هزار بشکهای تولید نفت خبر میدهند.
وزارت برق، آب و انرژی کویت امروز پنجشنبه از خارج شدن ۶ خط هوایی انتقال برق از مدار خدمترسانی در پی سقوط شظایای ناشی از رهگیری پهپادها خبر داد.
به گزارش فارس، تیمهای فوری تعمیراتی برای ارزیابی خسارات و انجام عملیات بازسازی مطابق با بالاترین استانداردهای ایمنی به محل اعزام شدهاند.
مقامات کویتی تأکید کردهاند که خدمات آب و برق تحت کنترل کامل بوده و سیستمهای تولید برق، آبشیرینکنی و انتقال با راندمان بالا در حال فعالیت هستند.
این حادثه در حالی رخ میدهد که منطقه خاورمیانه در هفتههای اخیر شاهد تشدید تنشها و افزایش تحرکات پهپادی بوده است.
پایداری شبکه برق کویت به عنوان یکی از تولیدکنندگان مهم انرژی در منطقه، برای بازارهای جهانی حائز اهمیت است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.