اصابت موشک نقطه‌زن سپاه به نفتکش آمریکایی

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 14:11
روابط عمومی سپاه از اصابت یک موشک به نفتکش آمریکایی در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سپاه پاسداران اعلام کرده کشتی safe sia را سحرگاه امروز هدف قرار داده؛ این نفتکش با مالکیت امریکا و با پرچم جزایر مارشال در شمال خلیج فارس، حرکت می‌کرده است.

بر اساس اطلاعیه سپاه، این شناور یکی از «دارایی‌های ارتش تروریست آمریکا» به شمار می‌رفت که به هشدار و اخطار نیروی دریایی سپاه توجه نکرده است.
 
سپاه پاسداران هشدار داده «ناامنی در خلیج فارس و تنگه هرمز نتیجه تجاوز ظالمانه امریکا در منطقه است».
 
این نیروی نظامی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده شناورها برای حفظ ایمنی و امنیت در خلیج فارس و تنگه هرمز، باید بر اساس قوانین و مقرراتی که ایران اعلام می‌کند، عمل کنند تا «از اصابت پرتابه‌های سرگردان ایمن بمانند.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.