سفیر ایران در مکزیک از فیفا درخواست کرد؛ بازیهای ایران در جام جهانی را به این کشور منتقل کند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ابوالفضل پسندیده، سفیر ایران در مکزیک گفت: ما بسیار دعا کرده بودیم که بازیهای ما در مکزیک برگزار شود، اما این اتفاق نیفتاد. با این حال اگر پیشنهادی برای انتقال این مسابقات به مکزیک مطرح شود، از آن حمایت خواهیم کرد. از دولت مکزیک بسیار تشکر میکنم که موضع بسیار خوبی در حمایت از صلح داشتهاند. همچنین از مجلس نمایندگان مکزیک که امروز به احترام قربانیان جنگ یک دقیقه سکوت برگزار کرد، قدردانی میکنم. از مکزیک میخواهم همیشه در کنار حقیقت باشد.
هر ۳ بازی ایران در مرحله گروهی جام جهانی در آمریکا برگزار خواهد شد، اما فدراسیون و وزارت ورزش اعلام کردند بهخاطر نبود امنیت نمیشود در جام جهانی شرکت کرد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.