ادامه روند ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختی شهرستان نور

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 12:02
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی از تداوم فعالیت‌های اجرایی احداث بیمارستان ۱۶۰ تختی شهرستان نور در استان مازندران خبر داد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، علی نوذرپور، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی با اشاره به تداوم فعالیت‌های اجرایی سازمان در احداث طرح های عمرانی درحوزه‌های مختلف گفت:درراستای برنامه‌ریزی‌ها و استراتژی سازمان مجری با هدف سرعت‌بخشی و تکمیل طرح های جاری، فعالیت‌های اجرایی احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان نور استان مازندران با جدیت تداوم دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اسکلت این بیمارستان به صورت کامل به پایان رسیده و قرارداد تکمیلی پروژه در سال جاری منعقد شد.

نوذرپور تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد، در مرحله سفتکاری است و به زودی با فزایش نیروی کار، عملیات اجرایی آن تسریع خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.