تردد در مسیر اسکله‌های لافت و پهل شبانه روزی فعال است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 11:01
قشم - مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم از فعال بودن تردد در مسیر اسکله‌های لافت و پهل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اشتری اظهار کرد: تردد در مسیر اسکله‌های لافت و پهل شبانه روزی فعال است.

وی افزود: انتقال خودرویی مسافران در اسکله‌های لافت و پهل همانند گذشته به صورت شبانه‌ روزی انجام‌ می‌شود و تاکنون برای تعطیلی فعالیت این دو اسکله تصمیمی گرفته نشده است.

اشتری گفت: از ساعت ۲۴ تا ۶ صبح تنها یک‌نوبت در ساعت ۳ بامداد کار انتقال خودرویی با لندینگ‌کرافت‌ها انجام‌ می‌شود و در بقیه ساعات روز، فعالیت براساس برنامه‌های قبلی برقرار است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.