بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از نقطه صفر مرزی سیف سقز

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 08:15
سقز - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به همراه رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در نقطه صفر مرزی سیف سقز حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ورمقانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به همراه دکتر عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای این کمیسیون از جمله آقایان نبویان و عزیزی با حضور در نقطه صفر مرزی سیف سقز در محدوده دره شیلر، از وضعیت مرزهای این منطقه بازدید کردند.

در این بازدید، هیئت حاضر ضمن دیدار و گفت‌وگو با فرمانده هنگ مرزی سقز، سرهنگ کلهر، از تلاش‌ها و خدمات نیروهای مرزبانی تقدیر کردند.

همچنین در جریان این حضور میدانی، مسئولان با نیروهای مرزدار مستقر در منطقه گفت‌وگو کرده و در جریان آخرین وضعیت آمادگی، توان عملیاتی و شرایط خدمت مرزداران در این نقطه مرزی قرار گرفتند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این بازدید بر اهمیت تأمین امنیت پایدار در مرزها و حمایت از نیروهای مرزبانی تأکید کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.