حمله به ایست های بازرسی در تهران / 10 شهید

عصر ایران پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 04:51
پهپادهای اسرائیل به ایست های بازرسی در تهران حمله کرده اند/ همزمان، درگیری های مسلحانه در ایست های بازرسی رخ داده است.

ایست بازرسی های بسیج در نقاط مختلف تهران، با حملات مسلحانه و پهپادی روبه رو شده اند.

به گزارش عصرایران، خبرگزاری فارس این خبر را منتشر کرده و گفته است در این حملات 10 نفر به شهادت رسیده اند.

خبرگزاری فارس نوشت: "در حملات شامگاه امروز پهپادهای رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف تهران، شماری از مدافعان امنیت و بسیجیان مستقر در ایست‌های بازرسی به شهادت رسیدند".

فارس اضافه کرد: "منابع آگاه از وقوع انفجار و درگیری در چندین نقطه از پایتخت خبر دادند. بر اساس این گزارش، ایست‌های بازرسی در منطقه ۱۴ (اتوبان محلاتی)، منطقه ۱۵ (روبروی پمپ بنزین هاشم آباد)، منطقه ۱۶ (خیابان فدائیان اسلام) و منطقه ۱ (انتهای بلوار ارتش) هدف مستقیم این حملات قرار گرفته‌اند".

یک مقام آگاه با اشاره به ماهیت این حملات گفت: این عملیات تروریستی، کار مشترک موساد و عوامل سلطنت‌طلب برای نفوذ دادن تروریست‌ها و انجام اقدامات خرابکارانه در کشور است و مطمئنا ناکام خواهد ماند. اگرچه آمار رسمی هنوز اعلام نشده، اما منابع غیررسمی از شهادت حدود ۱۰ نفر از مدافعان امنیت خبر می‌دهند.

بعد از آغاز جنگ و حملات اسرائیل و آمریکا علیه ایران، در تهران و دیگر شهرها، نیروهای بسیج، ایست بازرسی هایی در خیابان های اصلی مستقر کرده اند. 

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.