فوری؛ شهادت جمعی از مدافعان امنیت در حملات پهپادی به ایست‌های بازرسی تهران

افکار نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 22:22
در حملات شامگاه امروز پهپادهای متجاوز رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف تهران، شماری از مدافعان امنیت و بسیجیان مستقر در ایست‌های بازرسی به شهادت رسیدند.

منابع آگاه از وقوع انفجار و درگیری در چندین نقطه از پایتخت خبر دادند.

براساس این گزارش، ایست‌های بازرسی در منطقهٔ ۱۴ (اتوبان محلاتی)، منطقهٔ ۱۵ (روبروی پمپ بنزین هاشم آباد)، منطقهٔ ۱۶ (خیابان فدائیان اسلام) و منطقهٔ ۱ (انتهای بلوار ارتش) هدف مستقیم این حملات قرار گرفته‌اند.

یک مقام آگاه با اشاره به ماهیت این حملات گفت: این عملیات تروریستی، کار مشترک موساد و عوامل سلطنت‌طلب برای نفوذ تروریست‌ها و انجام اقدامات خرابکارانه در کشور است و مطمئناً ناکام خواهد ماند.

رضا پهلوی در آستانه این حملات از هواداران خود خواسته بود در خانه‌ها بمانند. هم‌زمان، نتانیاهو هم تلویحاً از عدم حاضرنشدن مردم در صحنه و حمایت‌نکردن از آمریکا و رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرده و گفته بود: «وقت دارد از دست می‌رود.»

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.