گفت‌وگوی تلفنی سلطان عمان با پزشکیان

مشرق نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 19:21
خبرگزاری رسمی عمان از تماس تلفنی هیثم بن طارق و مسعود پزشکیان خبر داد.

به گزارش مشرق، سلطان هیثم بن طارق، پادشاه عمان، در تماس تلفنی با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران، درباره روابط دوجانبه و راه‌های تقویت آن و همچنین آخرین تحولات و تلاش‌ها برای کاهش تنش‌ها گفت‌وگو کرد.

سلطان عمان در این گفت‌وگو بر موضع بی‌طرف کشورش تأکید کرد و حملات مداومی را که خاک عمان را هدف قرار داده‌اند محکوم کرد. وی همچنین اعلام کرد که عمان تمامی اقدامات لازم را برای حفظ امنیت و ثبات خود اتخاذ خواهد کرد.

دو طرف در ادامه بر ضرورت توقف تشدید تنش‌ها و ترجیح گفت‌وگو و دیپلماسی برای جلوگیری از پیامدهای جنگ بر امنیت و ثبات کشورهای منطقه تأکید کردند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.