فراخوان خدمت داوطلبانه کادر پرستاری در مراکز درمانی هرمزگان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 19:13
بندرعباس- مدیریت امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در فراخوانی از نیرو های داوطلب پرستاری خواست تا در شرایط حساس کنونی کشور جهت خدمت در مراکز درمانی استان ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از تمامی همکاران کادر پرستاری استان جهت ثبت نام و خدمت داوطلبانه در مراکز درمانی استان دعوت به همکاری می کند.

با توجه شرایط حساس و جنگی کشور و لزوم آمادگی و سازماندهی مطلوب نیروهای داوطلب اعم از دانشجویان، دانش آموختگان و بازنشستگان گروه پرستاری(پرستاری،اتاق عمل، هوشبری،فوریت های پزشکی،بهیاری، کمک پرستاری) داوطلب خدمت دعوت می شود، فرم فراخوان داوطلبانه را تکمیل و ارسال نمایند.

مدیریت امور پرستاری دانشگاه برنامه‌هایی در جهت‌ ارتقاء توان و بنیه نیروی انسانی پشتیبان کادر پرستاری مراکز درمانی تابعه دانشگاه در دستور کار دارد تا در شرایط بحرانی پیش رو با توان کافی در صحنه خدمت به هموطنان حضور فعال داشته باشیم.

دانشجویان، دانش آموختگان و بازنشستگان گروه پرستاری در قالب این پویش مقدس می توانند با ثبت نام و اعلام آمادگی در راستای حمایت و فعالیت های داوطلبانه در کنار کادر درمانی به آسیب دیدگان خدمت رسانی کنند.

داوطلبان برای عضویت و پیوستن به این پویش می توانند با ورود به لینک http://trtv.hums.ac.ir/Xojm نسبت به ثبت نام و حضور داوطلبانه اعلام آمادگی کنند. در صورت نیاز در هر مرکز با داوطلبان تماس گرفته خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.