به گزارش خبرگزاری مهر، بر اثر حمله موشکی آمریکایی صهیونی به دو منزل مسکونی در بندرلنگه یک خانم شهید و دو مرد مجروح شدند.
بانویی که در این حمله به شهادت رسید، شهیده حاجیه فاطمه حبشی، فرهنگی بازنشسته بود که در حمله موشکی به محله های سعبه ای و بلوکی بندرلنگه به شهادت رسید.
فواد مراد زاده فرماندار بندرلنگه در این مورد اظهار داشت: دو موشک بامداد امروز به این منازل مسکونی برخورد کرد، این واحدهای مسکونی در محله بلوکی شهر بندرلنگه واقع است.












