شهیده امروز بندرلنگه یک فرهنگی بازنشسته بود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 19:01
بندرلنگه-فردی که امروز بر اثر حمله موشکی دشمنان به منطقه ای مسکونی به شهادت رسید یک بانوی فرهنگی بازنشسته بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اثر حمله موشکی آمریکایی صهیونی به دو منزل مسکونی در بندرلنگه یک خانم شهید و دو مرد مجروح شدند.

بانویی که در این حمله به شهادت رسید، شهیده حاجیه فاطمه حبشی، فرهنگی بازنشسته بود که در حمله موشکی به محله های سعبه ای و بلوکی بندرلنگه به شهادت رسید.

فواد مراد زاده فرماندار بندرلنگه در این‌ مورد اظهار داشت: دو موشک بامداد امروز به این منازل مسکونی برخورد کرد، این واحدهای مسکونی در محله بلوکی شهر بندرلنگه واقع است.

شهیده امروز بندرلنگه یک فرهنگی بازنشسته بود

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.