خارج کردن بمب یک تنی عمل نکرده از یک منزل مسکونی در لرستان

عصر ایران چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 17:41
این بمب توسط رزمندگان ما در یک منزل مسکونی خنثی و خارج شد که نشان می‌دهد دشمن آمریکایی صهیونی فرقی بین منازل مسکونی، نظامی و انتظامی قائل نیست.
استاندار لرستان گفت: بمب یک تنی عمل نکرده که در پی تجاوز هوایی محور صهیونی آمریکایی به یک منزل مسکونی واقع در کوهدشت اصابت کرده بود، خنثی‌سازی شد.
 
به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی افزود: دشمن آمریکایی صهیونی تاکنون ۷۱ بار به ۱۰ شهرستان لرستان در ۱۱۲ نقطه حمله کرده که کوهدشت جزو این مناطق بوده است.
 
وی ادامه داد: این بمب توسط رزمندگان ما در یک منزل مسکونی خنثی و خارج شد که نشان می‌دهد دشمن آمریکایی صهیونی فرقی بین منازل مسکونی، نظامی و انتظامی قائل نیست.
 
استاندار لرستان با تاکید بر اینکه شرایط زندگی در استان کاملا عادی است، اظهار داشت: دشمن متجاوز در جنگ اخیر پنج مرکز درمانی استان را مورد هدف قرار داده، به ۲ پایگاه هلال احمر و امداد و نجات استان نیز حمله کرده و ۵۲ مدرسه استان نیز مورد حمله دشمن آمریکایی صهیونی قرار گرفته است.
 
به گفته «شاهرخی» تاکنون ۱۳ مرکز ورزشی استان نیز مورد تهاجم دشمن واقع شده ولی خللی در اراده و انگیزه مردم در برابر دشمن ایجاد نشده است.
 
وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی، تجاری و اموال عمومی در لرستان مورد حمله و تخریب دشمن قرار گرفته است ادامه داد: هم اکنون در حال صورت برداری میزان خسارت وارده به این واحدها هستیم.
 
استاندار لرستان با تاکید بر اینکه انسجام و آمادگی کامل بین مردم و ارکان نظام و دولت در استان برقرار است،گفت: مردم ما با روحیه بالا در خیابان‌ها حضور دارند و باتوجه به اقدامات ارزشمند دولت در سطح کشور و استانها تا ماه‌ها هیچگونه کمبود کالایی در استان نخواهیم داشت همچنین روند برخی قیمت‌ها در سطح استان کاهشی است و بازار در حالت کاملا عادی قرار دارد.
 
شاهرخی تصریح کرد: ملت ما چون همیشه این بحران را نیز با پیروزی طی خواهد کرد و درس عبرتی به متجاوزین خواهیم داد اما این بار مانند دفعه قبل درخواست آتش بس را قبول نمی کنیم و به تعقیب آنها خواهیم پرداخت.
 
وی اضافه کرد: به همت رزمندگان و نیروهای مسلح روزانه شاهد سقوط پهپادهای دشمن در آسمان کشور و لرستان هستیم که بخشی از اقتدار ما را به نمایش می‌گذارد.
 
شاهرخی با بیان اینکه مردم ما خشم عظیمی از شهادت رهبر انقلاب در دل دارند، افزود: این خشم را بر سر دشمن فرو می ریزیم و زمانی که شرایط فراهم شود به عزاداری برای رهبر می پردازیم همانطور که هم اکنون حضور خودجوش مردم در خیابان‌ها ستودنی است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.