به گزارش رکنا، سخنگوی وزارت خارجه در گفتگو با شبکه المیادین اعلام کرد: ایران با قدرت و آمادگی کامل به تجاوز دشمن پاسخ داده است. ایران با استفاده از توانمندیهای داخلی خود اهدافی در سرزمینهای اشغالی و همچنین مکانهایی را که نیروهای آمریکایی در کشورهای منطقه از آن استفاده میکنند هدف قرار داده است.
وی تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران اختیار کامل برای پاسخگویی دارند و حمله به پایگاههای آمریکایی و تأسیسات مرتبط با تجاوز در چارچوب این پاسخ انجام میشود. اطلاعات زیادی درباره اصابت دقیق به اهداف وجود دارد و بانک اهداف ایران هر روز بهروزرسانی میشود. آمریکا دو بار به مسیر گفتگوهای دیپلماتیک پشت کرده و دروغهای زیادی منتشر کرده است.