حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی به دو شناور در اسکله جزیره هرمز

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 15:12
هرمز- دشمن آمریکایی - صهیونیستی در تجاوزی آشکار، در حمله به دو شناور در اسکله جزیره هرمز آمبولانس دریایی و یک شناور را مورد هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه، دشمنان آمریکایی صهیونیستی در تجاوزی آشکار به مراکز غیر نظامی، اسکله مسافربری جزیره هرمز را مورد حمله قرار دادند.

در این حمله ناجوانمردانه، آمبولانس دریایی جزیره هرمز که وظیفه جابه‌جایی بیماران را از جزیره هرمز به بندرعباس را بر عهده داشت مورد هدف موشک‌های متجاوزان قرار گرفته است.

در این حمله یک شناور دیگر نیز آسیب دیده است.

لازم به ذکر است؛ زیرساخت‌های بندری جزیره هرمز آسیبی ندیده است و در پی این حمله کسی زخمی یا شهید نشده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.