هشدار دادستان بروجرد به سوءاستفاده‌کنندگان از شرایط جنگ و سارقان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 11:23
خرم‌آباد - دادستان عمومی و انقلاب بروجرد به سوءاستفاده‌کنندگان از شرایط جنگ و سارقان در این شهرستان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گودرز امرایی در سخنانی با اشاره به اینکه برخی از محل‌های نظامی و انتظامی در سطح شهرستان بروجرد مورد اصابت حملات موشکی وحشیانه دشمن صهیونیستی آمریکایی قرار گرفته است، اظهار کرد: به افرادی که قصد سوءاستفاده از شرایط جنگی پیش‌آمده را دارند و همچنین به سارقین هشدار داده می‌شود که این مناطق تحت‌نظر کامل نیروهای نظامی و انتظامی هستند و هرگونه دست‌اندازی به اموال عمومی یا شخصی و تجهیزات رها شده جرم محسوب می‌شود و قانون‌گذار در خصوص سرقت از محل‌های جنگی وفق ماده ۶۵۸ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات اعلام کرده است که چنانچه جرم حائز شرایط حد نباشد مرتکب به حبس از یک تا پنج سال محکوم می‌شود.

وی گفت: دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد از ابتدای جنگ تحمیلی با تمام توان نسبت به رسیدگی امورات و حل مشکلات اقدامات لازم را انجام داده و واحدهای دادسرا در طول تمامی ساعات شبانه‌روز دارای واحدهای کشیک فعال و همچنین کشیک فعال و ویژه در خصوص رسیدگی به محکومین به جرم سرقت بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.