تشکیل کمیته پشتیبانی از خانواده‌های آسیب‌دیده جنگ در حرم شاهچراغ(ع)

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 11:18
شیراز- معاون توسعه و مدیریت منابع حرم مطهر شاهچراغ(ع) از تشکیل کمیته مردمی پشتیبانی و حمایت از آسیب‌دیدگان حملات ددمنشانه دشمن سفّاک آمریکایی صهیونیستی، در این آستان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا صحرائیان گفت: بارگاه منور سیّدالسادات الاعاظم همواره به عنوان ملجاء و پناه مظلومان و ستم‌دیدگان، در شرایط گوناگون از جمله در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و یا در زمان فراگیری کرونا، نسبت به ارائه خدمات نیکوکارانه به مردم عزیز میهن اسلامی، اهتمام ویژه داشته است.

وی ادامه داد: در همین راستا پیرو تأکیدات تولیت آستان مقدس و مراجعه خیّرین گرانقدر و اقشار مختلف مردم به این بارگاه منور، مبنی بر کمک‌رسانی به خانواده های آسیب‌دیده حملات ددمنشانه رژیم سفّاک صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، به همّت ستاد مردمی امین ولایت، «کمیته مردمی پشتیبانی از خانواده‌های آسیب‌دیده جنگ» در این بارگاه منور، تشکیل شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع حرم مطهر شاهچراغ(ع) تصریح کرد: مردم نوع‌دوست کشورمان، به‌ویژه مردم عزیز شیراز، می‌توانند با مراجعه به دفتر ستاد مردمی امین ولایت روبروی باب الرضا(ع)، کمک‌های نقدی و یا کالایی خود را به افراد آسیب‌دیده از جنگ اهداء نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.