تامین آب شرب پایدار در استان بوشهر

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 11:00
بوشهر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با وجود تجاوز دشمن خبیث آمریکایی- صهیونی، آبرسانی در مناطق مختلف استان بوشهر روند عادی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بردستانی اظهار کرد: از ساعات آغاز جنگ تحمیلی تمهیدات ویژه‌ای برای تامین آب شرب پایدار هم‌استانی‌ها تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: در سطوح ستادی و عملیاتی نیز با وجود تعطیلات برای آماده‌بکاری نیروها به صورت شبانه روزی برنامه‌ریزی شده تا در صورت آسیب شبکه در اسرع وقت نسبت به ترمیم آن اقدام شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با وجود انجام تمام پیش‌بینی‌های لازم، در شرایط کنونی می‌طلبد همگان در مصرف حامل‌های انرژی و بویژه آب به عنوان مایه حیات اهتمام جدی داشته باشند.

بردستانی اظهار کرد: در این روزها آب برای بخش‌های مختلف بیش از پیش اهمیت داشته و باید همگان به سهم خود برای تداوم پایداری آن تلاش کنیم.

وی گفت: کارکنان صنعت آب استان نیز در خدمت مقدم خدمت‌رسانی با آرزوی موفقیت و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح، دوشاش آنها برای خدمت خالصانه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

بردستانی یادآور شد: مشترکان هم‌استانی در صورت بروز هرگونه مشکل در شبکه آبرسانی در اسرع وقت موضوع را به سامانه تلفنی ۱۲۲ گزارش کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.