تیم ملی فوتبال زنان ایران وارد مالزی شد

صدا و سیما چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 10:02
تیم ملی فوتبال زنان ایران ساعاتی پیش با استقبال سفیر ایران در مالزی وارد کوالالامپور شد.

تیم ملی فوتبال زنان ایران وارد مالزی شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما؛ ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران که سه شنبه، ۱۹ اسفند گلدکوست استرالیا را ترک کرده بودند، پس از توقفی در سیدنی راهی کوالالامپور شدند و در فرودگاه این شهر مورد استقبال ولی‌الله محمدی، سفیر ایران در مالزی قرار گرفتند.

کاروان تیم ملی پس از انجام مراحل ورود، راهی هتل محل اقامت خود شد و در حال حاضر در هتل مستقر شده است تا زمان فراهم شدن شرایط و پرواز بازگشت به ایران، در کوالالامپور اقامت داشته باشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.