
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ناصری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ضمن بررسی وضعیت خدمت رسانی، همدلی، هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر برای تامین برق مشترکان و نظارت بر تامین برق و اصلاح شبکه در مناطق مورد حمله و جنایت دشمن در جنگ رمضان حضور یافت.
وی در این بازدید، بر اهمیت آمادهباش کامل همکاران و نیروهای فنی تأکید کرد و گفت: ما باید در هر شرایطی، به ویژه در زمان بحران، با رعایت نکات ایمنی بدون هیچگونه خللی در عزم و اراده به مردم خدمترسانی کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با اشاره به وضعیت فعلی کشور و چالشهای پیشرو تصریح کرد: تمامی مدیریتهای ۱۵ گانه حوزه عملیاتی شرکت در شهرستانهای استان در کنار مردم هستند و خدماترسانی به مشترکان برق را بدون وقفه ادامه میدهند.
ناصری از تلاشهای شبانهروزی کارکنان شرکت قدردانی کرد و افزود: نیروهای ما همواره در خط مقدم خدمترسانی به مردم قرار دارند و با تمام توان در این مسیر گام برمی دارند.
وی بر لزوم هماهنگی و همکاری بین بخشهای مختلف شرکت تأکید کرد تا به بهترین نحو ممکن نیازهای مشترکان را تامین شود.
ناصری همچنین با برخی از کارکنان و کارشناسان گفتوگو کرد و از نزدیک بر جریان تامین برق و اصلاح شبکه و تاسیسات آسیب دیده در جریان جنایت دشمن در مهران نظارت کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از همه همکاران خواست تا با روحیهای مثبت و انگیزهای بالا به خدمترسانی ادامه دهند و با مقاومت در شرایط حال حاضر رفاه مردم را در اولویت قرار دهند.