رکنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: آقای ترامپ! اگر لاف نمی زنید و نمی ترسید ناو آبراهام لینکن را به تنگه هرمز بفرستید و یک نفتکش را اسکورت کنید.
به گزارش رکنا، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
« امروز آمریکایی ها با تولید اختلال در سیستم GPS (جمینگ و اسپوفینگ) ادعا کردند که شناوری را از تنگه هرمز عبور داده اند. یک شناور که هیچ، یک لیتر نفت هم از تنگه هرمز عبور نکرده است.
اما تأسف و شرمساری برای ملت آمریکاست که یک پدوفیلی دروغگو را بر سر کار گماشته اند که مالیات شان را خرج امنیت صهیونیست ها می کند و خیال می کند کال آف دیوتی بازی می کند.
آقای ترامپ! اگر لاف نمی زنید و نمی ترسید ناو آبراهام لینکن را به تنگه هرمز بفرستید و یک نفتکش را اسکورت کنید.»
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.