به گزارش مشرق، قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت:
یک نفتکش با اسکورت نیروی دریایی آمریکا از تنگه هرمز عبور کرده است؟ شاید در پلیاستیشن!

به گزارش مشرق، قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت:
یک نفتکش با اسکورت نیروی دریایی آمریکا از تنگه هرمز عبور کرده است؟ شاید در پلیاستیشن!
