هیچ قطعی برقی در شهر تهران نداشتیم

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 23:30
تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: علیرغم تجاوز متعدد دشمن در شهر تهران تاکنون قطعی برق نداشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در نشست کمیته انرژی از عدم قطعی برق در شهر تهران علیرغم حملات متعدد دشمن خبر داد.

وی در این نشست با اعلام این خبر گفت: با تلاش همکاران شرکت های برق در تهران با وجود حملات متعدد دشمن صهیونی – امریکایی به تهران تاکنون هیچ گونه قطعی برقی در تهران رخ نداده است .

عسگری همچنین از جایگزین کردن تعدادی از سرمایه گذاران برای ایجاد نیروگاه های خورشیدی خبر داد و افزود: باتوجه به این که برخی از متقاضیان ساخت نیروگاههای خورشیدی در استان در زمان مشخص شده اقدام به اجرای عملیات عمرانی نیروگاههای مذکور نکردند، امروز در این جلسه نسبت به جایگزین کردن تعدادی از این نیروگاه ها اقدام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی تأکید کرد: این رویه در جلسات بعدی هم ادامه خواهد یافت و سرمایه گذارانی که اقدام اجرایی ملموس برای ایجاد نیروگاههای خوشیدی در استان انجام ندهند خلع ید شده و زمین های انها به سرمایه گذاران جدید واگذار خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.