بیعت امام جمعه پاوه با سومین رهبر انقلاب

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 20:35
کرمانشاه - امام جمعه پاوه در پیامی ضمن تسلیت شهادت امام‌المسلمین، انتخاب آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای به عنوان رهبر جدید انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه در پیامی تفصیلی خطاب به آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای، شهادت امام‌المسلمین را تسلیت گفت و انتخاب ایشان به عنوان رهبر جدید انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت اعلام کرد.

در متن پیام حاج ماموستا ملا قادر قادری آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

محضر حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای
رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران «دامت برکاته» السلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

با اندوهی عمیق، بار دیگر شهادت عالم ربانی و رهبر فرزانه، حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ ای را به جناب‌عالی و خاندان معزز آن فقید سعید صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم. بی‌تردید فقدان این شخصیت بزرگ که عمر پربرکت خویش را در راه خدمت به اسلام، انقلاب و عزت امت اسلامی سپری کرد، ضایعه‌ای بزرگ برای ملت ایران و جهان اسلام است.

در عین حال، انتخاب شایستۀ حضرت‌عالی به‌عنوان خلف صالح آن عالم مجاهد به رهبری جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض نموده و از اقدام مسئولانه و مدبرانۀ مجلس خبرگان رهبری در این مقطع حساس قدردانی می‌نمایم؛ بی تردید این اقدام مایۀ آرامش، انسجام و تداوم مسیر انقلاب اسلامی خواهد شد.

از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علوّ درجات و برای جناب‌عالی، خاندان گرامی و همۀ دوستداران ایشان صبر جمیل و اجر عظیم مسئلت دارم و توفیق روزافزون حضرت‌عالی را در ادامۀ راه آن مجاهد بزرگ و خدمت به اسلام، انقلاب و ملت شریف ایران از درگاه الهی خواستارم. والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

امام جمعه پاوه

ملا قادر قادری

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.