ولیالله ناصری در گفتوگو با خبرنگار مهر با اشاره به حدود ۹۰ حمله تحمیل شده به استان در ماه رمضان بر حضور میدانی و جهادی خود و کارکنان در تأمین برق پایدار مردم تأکید کرد و خدمترسانی بیوقفه را وظیفه اصلی در این شرایط حساس دانست.
وی با بیان اینکه شرکت و پرسنل شرکت توزیع برق استان ایلام در شرایط جنگی و حساس کشور با عزمی جهادی برای ارائه خدمات بیوقفه به مردم شریف استان در میدان حضور یافتهاند، اعلام کرد: به رغم تحمیل حدود ۹۰ تهاجم به استان در ماه مبارک رمضان هیچ خللی در روند خدمترسانی ایجاد نخواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام خاطره افطار مشترک با کارکنان دیسپاچینگ و ۱۲۱ را اینگونه توصیف کرد و گفت: وظیفه اصلی ما در این شرایط سخت تأمین برق پایدار برای هموطنان است و این مهم تنها با پشتکار و همت کارکنان خدوم و زحمتکش صنعت برق حاصل خواهد شد.
وی افزود: این اقدام نمونهای از تعهد و ایثار کارکنان ما در راستای حفظ خدمات حیاتی است، ما نیروهای خدوم صنعت برق با وجود تمامی تهدیدات وظیفه خود را در قبال مردم با جدیت تمام به انجام میرسانیم و تا آخرین قطره انرژی پای کار مردم خواهیم ایستاد.












